Termékek Menü
0
Kategóriák

Gyakran Ismételt Kérdések

 

      Jogi személy rendelése esetén Magyarországon elfogadott számlát kapok?

  • A magyar jogszabályoknak megfelelően, weboldalunkon a termék megrendelését követően az Általános Forgalmi Adó-t tartalmazó, Áfás számlát állítunk ki. Üzleteinkben történő vásárlás esetén a kasszánál kell jelezned, ha Áfás számlát szeretnél igényelni.


      Gyártói vagy bolti garanciát biztosítotok?

  • A magyar törvénykönyvben meghatározott 3 napos cseregaranciát biztosítunk minden termékünkre, akár webáruházunkban, akár üzletünkben vásárolt. Természetesen a garancia a számlával együtt érvényesíthető.


      Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

  • A futárszolgálat elérhetőségeit és a szállítási információ részleteit a Szállítási információk menüpontban találhatod meg.


      A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen? 


      Felhasználhatom a sztornózásra került termék árát egy másik rendelésnél?

  • Természetesen erre is biztosítunk lehetősége. Amennyiben szeretnél kicseréltetni egy terméket, amelynek árát levásárolnád egy másik termékre, vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal. Irány a Vevőszolgálat!


      Ha nem vagyok megelégedve a vásárolt termékkel, hogy kaphatom vissza a vételárat?

  • A magyar jogszabályok értelmében, minden a weboldalon történő vásárlásod során megillet a 14 napos elállási jog, amelynek részleteiről a következő linkre kattintva, a Vásárlási feltételek 2.2 pontja alatt tájékozódhatsz: Irány a Vásárlási feltételek!


      Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?

  • Amennyiben valamilyen oknál fogva nem kaptad meg számlát webes rendelésed kézhezvételekor, kérjük vedd fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal, és elküldjük Számodra a számla hiteles másolatát. Irány a Vevőszolgálat!


      Mennyi időn belül és milyen módon kaphatom vissza a termék árát?

  • A visszaküldött termék átvételétől számítva 5 munkanapon belül visszafordítjuk a vásárlás összegét. További részleteket a Garancia menüpontunkban olvashatsz.


      Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?

  • A terméket postai úton, vagy akár futárszolgálattal is visszaküldheted címünkre: Party Point webáruház (Funny-Box Kft.) 1097 Budapest Táblás utca 36-38. Dél-Pesti Üzleti Park, C1-es épület
  • A visszaküldéssel kapcsolatos további részletekről a Vásárlási feltételek 2.2 pontja alatt tájékozódhatsz.


      Hogyan járjak el, ha hibás terméket kaptam?

  • Amennyiben szeretnél kicseréltetni egy terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal. Irány a Vevőszolgálat!